This shit is bananas

måndag 23 april 2007

EN ROLIG FRÅGA!

I lördags dissade jag den planerade utgången i Malmö. Istället hamnade jag med Bianca hemma hos Johannes. Vi åt exotiska frukter och kollade på film. Framåt småtimmarna plockade vi fram, det snart obligatoriska, Trivial Pursuit!!

Jag har lärt mig att en blåvals tunga väger lika mycket som en normalstor elefant och att det största man kan hitta i en bardvals mage är en pingvin. (fråga mig inte varför vi lyckades få upp alla valfrågor)

Den bästa frågan för kvällen löd dock:

" Har asiater smuligt eller kletigt öronvax? "

Det hör även till saken att det inte var det vanliga TP utan geni upplagan!






For the record: Asiater har smuligt. Nordbor har kletigt!

2 Comments:

At 24 april, 2007 21:13, Anonymous Anonym said...

Hahaha, skojar du?? VEM har gjort den vetenskapliga undersökningen angående öronvaxkonsistensens sammansättning hos folk från olika världsdelar, kan man fråga sig...

 
At 25 april, 2007 22:18, Anonymous Anonym said...

Sara...

Det låter som om det hade varit bättre med utgång för din del...
Prata om öronvax?...Näää

/ isa

 

Skicka en kommentar

<< Home