This shit is bananas

fredag 30 juni 2006

Grekland

Hemkommen från Grekland! Naxos 7 dagar och Aten 2 dagar, mycket härligt!!

Naxos bestod av sol, bad, god mat (jag älskar grekisk mat) och en dag med moppekörning. Aten bestod av stora byggnader och statyer i mängder. Jag trodde innan att det skulle vara lite halvtråkigt i Aten men blev positivt förvånad och överaskande imponerad av Akropolis och kykladisk konst. Det inhandlades till och med en liten staty på arkeologiska muséet. Men för att ge en bild av hur mycket statyer och byggnader vi såg så drömde jag en natt om vita pelare och statyer som föll ner på mig från pidestaler.

Nu är jag hemma iaf och här är sommaren i full rullning, skönt!

1 Comments:

At 04 juli, 2006 11:14, Anonymous Anonym said...

Vad skoj att prata med dig igår darling. Vi måste verkligen ta och ses snart. Du fattas mig... Puss och pill

 

Skicka en kommentar

<< Home