This shit is bananas

lördag 3 juni 2006

Verkligheten

Efter 1,5 år i en glasbubbla har jag denna veckan succesivt återvänt till verkligheten. I verkligheten måste man sysselsätta sig för att inte bli uttråkad. Min sysselsättning har varit ta tag i nyttiga saker (tandläkaren, optikern, söka jobb), köpa symaskin, shoppa. Kan känna nu att dessa aktiviteter borde ha fyllt upp mitt behov men ändå har jag konstant varit rastlöst vilket gjort mig trött...

Min räddning har varit internet. Internet gick dock SÖNDER i onsdags och lagades inte förrän idag lördag av en läskig man. Jag tackar dock denna man för att städningen av mitt rum blev klart. På grund av hans närvaro ville jag ej lämna mitt rum så i brist på annat städaes rummet klart!

Verkligheten fungerar och nu väntar jag bara på det första bakslaget..

Jag tog mig tillbaka i torsdags. Inte till min glasbubbla men jag lånade Karins för en dag. Önnestad folkhögskolas textilutställning. Hur fina grejer som helst... jag vill också kunna..