This shit is bananas

torsdag 8 juni 2006

Jag tycker om min mormor men...

....min mormor är en snokare... Jag tror att det är ett speciellt släkte.

Signalerna för att känna igen en snokare är:

¤ I ett flervåningshus befinner sig alltid snokaren på en annan våning än alla andra.
¤ Du kan hitta prydligt hopvikta kläder i din garderob som tidigare låg inknölade.
¤ Det kan dyka upp saker i samtalsämnen som stått på lappar du ej visat för personen.
¤ Då personen är på besök får du ofta tillbringa tid till att ropa efter personen och se var denna befinner sig.
¤Du börjar misstänka att personen är förvirrad men i själva verket är det bara en undanmanöver.
¤Då personen kommer ut från ett rum, speciellt kök, är det oftast väldigt rent i detta rum.

2 Comments:

At 10 juni, 2006 11:54, Blogger E said...

haha! klockrent!
och jag tror det går att ärva..

 
At 13 juni, 2006 18:22, Anonymous Anonym said...

Kul betraktelse. Får hålla mina ögon öppna när vi besöker deras stuga.

 

Skicka en kommentar

<< Home