This shit is bananas

tisdag 22 januari 2008

Aerobic på Gerda

HÖRT:
fjortis 1 "asså, det är helt sjukt, jag känner skit många som fyller år på den dagen!"
fjortis 2 "jaha, coolt, vilka då?"
fjortis 1 "ja, det är jag och sen han martin från min gamla klass.."


LUKTAT:
Tjejen framför mig i svart lade av inte bara en utan cirka TIO ÄGGFISAR av värsta slaget. Herregud vilken stank, jag kunde inte tänka och glömde bort mig i stegen. Folk omkring trodde ju säkert också att det var jag som släppt mig då jag i ren andnöd stannade upp i mina mambos och snurrar. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, skulle jag gå ut ur salen eller ställa mig i en annan del av salen, ett tag övervägde jag till och med att jag skulle säga något till henne. Men det kan man ju inte göra på plats så istället kommer här:

da da da daaaaa

Dagens tips till tjejen i svart:
1) Är du laktosintolerant, stay away from mjölk!
2) Har du ändå fått i dig mjölk och bestämmer dig för att gå och träna - ställ dig INTE längst fram!
3) Känner du att det kommit en äggfis, stanna INTE kvar i salen utan gå ut och sätt dig på toaletten!




(För dig som vet vem Sten "Taxi" Nilsson är kan jag meddela att jag åkte tåg med honom idag)

1 Comments:

At 23 januari, 2008 21:44, Anonymous Anonym said...

du och fisar Sara. Skrattar högt för mig själv...

 

Skicka en kommentar

<< Home