This shit is bananas

måndag 22 oktober 2007

Bajsprov

Så, nu var det avklarat. Första bajsprovet i mitt liv.

Kändes lite spännande när jag, redo, vandrade in på toaletten. Fyllde stolen med papper, för bajset får tydligen inte bli vått.

Mystiskt med alla spatlar och topsar som skulle involveras, spänningen med dessa tog dock bort alla äckelkänslor som jag eventuellt tänkte kunde uppkomma.

Sådär, alla burkar igenskruvade och placerade i kylskåpet (!) Skönt att det är över, tänkte jag.

Men icke!! Vid spolningen blev det översvämning. Antagligen på all den mängd papper som behövdes för att hålla borta vattnet. Jag gillar inte toalett-översvämningar.

NU, är det i alla fall klart. Hoppas att det var värt mödan.

5 Comments:

At 23 oktober, 2007 14:39, Anonymous Anonym said...

så typiskt sara att tycka det är spännande med spatlar och topsar... så söt du är

 
At 24 oktober, 2007 08:42, Blogger E said...

Åhherregud jag fick två flashback när jag läste detta:
1. Du är vad du äter. Illaluktande bajs i en låda.
2. När jag var skulden till ett stopp i en vårdtagares toalett i somras pga för mycket papper..

Men varför kylskåp? hur länge ska det stå där? ställ inte in några chokladkakor under tiden..
Bra att du gjorde provet förresten!

 
At 25 oktober, 2007 17:35, Anonymous Anonym said...

Är det bara jag som missat detta? VARFÖR bajsar du i burkar, Sara?! Nån ny hobby?! ;)

 
At 31 oktober, 2007 18:25, Blogger Sara said...

Senaste nytt:

Jag har en parasit i magen vid namn:
blastocystishominis

Inget att göra något åt, den får bara bo där helt enkelt. Så nu äter jag för två!

 
At 11 november, 2010 07:47, Anonymous Anonym said...

Men vilket skit snack Sara :-)...

 

Skicka en kommentar

<< Home