This shit is bananas

tisdag 28 november 2006

Senaste nytt

Anledning till dålig uppdatering:
VIRUS på datorn...eller i alla fall rejält klydd med datorn.

NYHETER:

# Idoldyrkan - Blev förvånad över mig själv men sanningen är den att jag var och handlade frukost i helgen och möttes av stora löpsedlar i affären: "Idol-deltagarna i bilolycka, fördes till sjukhus!". Denna rubrik och endast denna var anledningen till att jag köpte en Expressen med mig hem.. (tom bilagan följde med)

# Nytt jobb - Med Annikas stöd skrev jag ett mail till min chef och bad om fler arbetsuppgifter än massagen. Gick på en intervju och vips så är jag nu i full gång med att lära mig allt om inbokningar, försäljning och att svara på skumma frågor i telefon. Min hjärna behövde lite nytt att ta tag i.

# Hemtjänsten - Behöver fortfarande personal i form av mig så där spenderar jag det mesta av min tid. Sammanfattning: Tanterna och Gubbarna bajsar i kapp och personalen mår fortfarande dåligt!

# Kultur i Lund - Lars Vilks kommer till Skissernas museum imorgon (onsdag) klockan 19 för att prata om sitt egenbyggda land vid Kullaberg samt Niemis. Landet i fråga är lätt värt ett besök och möjligen även denna föreläsning av konstnären själv.

# JulKul - Lucia träningar i full gång, mycket skoj. Advent väntar runt hörnet, mysigt. Resa till småland för julbuffé väntar i nästa korsning, härligt. Julhelgen i Luleå med myyycket snö får mig att längta till tusen!



Slut!

2 Comments:

At 02 december, 2006 19:19, Anonymous Anonym said...

Önskar att jag varit i stora staden med er!!
Allt bra annars?
Planer inför nyår?Jag är sugen på att sticka till chokladfabriken där Mikael Wiehe , Emil Jensen och massa andra ska mysa på scen!!
Kalle kommer oxå hit så nu ska jag försöka övertala alla till att gilla mitt förslag!! Vad sägs? Andra planer? Har du nån kul idé?

När kan vi leka? Saknar dig min fina tösabit...

Bamsekram!! / Isabella

 
At 03 december, 2006 22:50, Anonymous Anonym said...

är stolt över dig att du tog tag i din jobbsituation, du kommer gå långt. Det kommer ju inte jag göra när än viss EC satt stopp för vår karriär! *bitter*

På tal om idoldyrkan så var jag på adventskonsert i kyrkan där jag sjöng förr och Danny stod där och sjöng i körkåpa och efteråt skrev han autosar åt småtjejerna i kören. maria vågade inte gå fram och fråga, fast hon nog ville... puss puss!

 

Skicka en kommentar

<< Home