This shit is bananas

tisdag 7 november 2006

Länge sedan sist

Försöker att hålla mina ögon öppna. De klibbar ihop vid varje blinkning och snart kommer jag antagligen att somna in med händerna här på tangentbordet. Konstigt det där egentligen när kroppen vill en sak och hjärnan en annan. Min hjärna tycks vinna ikväll, eller snarare mitt hjärta eftersom jag väntar in stackars Andreas som ska vandra genom mörka Hjärup efter ett konsertbesök i stora staden Malmö. Har även sovmorgon så länge jag vill imorgon eftersom jag är LEDIG. LEDIG för första gången på länge och min förkylning verkar äntligen ge med sig också. SKÖNT! I helgen blir det Sköldinge och Stockholm, ska bli supermysigt att träffa mina små friskvårdare igen.

Nä nu blir kampen mellan ögon, kropp, hjärna och hjärta alltför stor..

Beger mig till kojs! Här går faktiskt att sova nu eftersom Jakriborg varit så snälla att äntligen sätta på värmen efter en vecka med frostskador och iskalla fötter.

Ezzi har varit här ikväll och ätit hemmagjord falafel i hemmagjorda tortillabröd med hemmagjord vitlökssås och ej hemmagjord bananglass i ej hemmagjord glasstrut! =)